Sunday, August 19, 2012

Bergen Street Art: The Paint Factory (2)







Jeg dristet meg inn i den nedlagte fabrikken i Damsgårdsvegen igjen, for å se om noen hadde jobbet videre på utstillingen "The Paint Factory"

Himmel, jeg har sett alt for mye krim! Selv midt på blanke søndagen var det i overkant spooky å rusle alene rundt inne i bygningen! Hva var den lyden? Rotter? Voldsmenn med sykkelkjeder? Skumle gatekunstnere? Uha!

Jeg sikret meg allikevel et litt bedre bilde av Argus sin lille gutt med malingsbøtta på hodet, og fant en ny (men meget avvisende!) kråke av Habitus (som har vært ute med avvisende fluer før).

Etter at jeg så at mannen bak bloggen Mot Veggen skrøt på Twitter av at han hadde funnet en gammel Muskelpust i bygningen, spasert jeg på knust glass til jeg fant den. Jøss, ser jo ut som den reneste Terminator!

4 comments:

Anonymous said...

Så du ikke Yatzyen ?

Svenn said...

Alt jeg har funnet ligger her på Flickr. Får håpe Mot Veggen har snappet opp Yatzyen, jeg er bare glad jeg kom levende derfra i dag. http://www.flickr.com/photos/makarellos/sets/72157631018643846/.

Forstod på Argus (svar på kommentar) at denne lure jenta skulle være der også: http://argusgate.wordpress.com/2012/08/09/indoors/

Anonymous said...

Hei svennevenn igjen. Skjønner godt at det er litt skummelt der. Har vært der selv for noen dager siden. Hørte selv noen rare lyder U-huuu! Argusen er ved heisen der Johnxc har malt bare på bak
siden av heisen i det andre rommet.Yatzyen er på den ene søylen ved veggen der Johnxc malte ( der motveggen kastet malings egg) . Det er en gammel uteligger av yatzy

Anonymous said...

Vet ikke hvordan ståa er nå, men Muskelpust malte ganske mange figurer der inne. De gjorde minst en ti stykker :-)