Thursday, February 17, 2011

En Form For Blå

Jeg kan ikke dy meg for å poste denne, dagen etter posten om "Kind of blue"!
Æthenor kan jeg ikke huske å ha hørt om før, men bandet har medlemmer som spiller i Ulver og sunn o))): Stephen O´Malley, Daniel O´Sullivan, Kristoffer Rygg og Steve Noble.
Nå har det kommet med "En form for blå" (VHF 2011). Ikke vet jeg hva jeg skal kalle dette (se emneordene), men det er usannsynlig dystert og tøft. Sjekk også borte hos The Liminal, der de trekker inn Supersilent. Ikke så dumt det heller.
Du må rett og slett høre selv, kanskje blir "En form for blå" den nye "Kind of blue"?

Last ned fra emusic.

2 comments:

Espen said...

Kjøpt! På vei gjennom En Form For Blå nå.

Ellers vil jeg bare si at jeg liker bloggen din svært godt, for alt rundt The Canterbury scene og annet.

Svenn said...

Takk skal du ha! Kjekt å høre.